Центр надання адміністративних послуг Березанської міської ради спрямований на забезпечення надання якісних адміністративнх послуг. Програма щодо створення ЦНАПу розроблена на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» та у відповідності із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».
Центр надання адміністративних послуг Березанської міської ради створено 01.06.2013, як постійно діючий робочий орган, в якому методом «єдиного офісу» надаються наразі вже 186 адміністративних послуг згідно затвердженого переліку надання адміністративних послуг у 18 сферах діяльності. Через Центр надається 15 платних послуг
Основними функціями Центру є: прийом громадян, реєстрація адміністративної справи та видача адміністративного результату, надання можливості отримання одночасно декількох адміністративних послуг; організація діяльності по інформуванню та надання консультацій замовникам з питань надання адміністративних послуг; зменшення часових та фінансових витрат, зумовлених необхідністю відвідування адміністративного органу; скорочення кількості звернень до відповідних адміністративних органів.
На офіційному веб-сайті Центру надання адміністративних послуг (https://cnap-berezan.com.ua) можна ознайомитись з інформацією і функціонуванням Центру та з питань оформлення відповідних документів. З метою створення комфортних умов та за для зручності відвідувачів на сайті є розділи «Корисні посилання» та «Електронні сервіси». За допомогою яких суб’єкти звернень мають можливість доступу до електронних послуг, які запроваджені Міністерством юстиції України, Державним земельним кадастром, Державною Міграційною службою.
Статистика обслуговування
Постійно збільшується чисельність звернень громадян до Центру, так протягом 2019 року адміністраторами Центру було надано 8445 результатів адміністративних послуг , що на 1195 послуг більше ніж у 2018 році, протягом 2018 року надано 7250 результатів адміністративних послуг. З метою організації доступності адміністративних послуг у Центрі надаються послуги не лише мешканцям ОТГ, так низка послуг надається мешканцям області, а саме в сфері реєстрація бізнесу, реєстрація нерухомого майна, реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання а також оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
Відповідно до Порядку взаємодії державних кадастрових реєстраторів під час надання відомостей з Державного земельного кадастру, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 25.06.2015 №144, в
приміщенні Центру здійснюється видача витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, також витяги можна замовити за допомогою онлайн-сервісу Держгеокадастру України. Чисельність громадян, які користуються послугами «електронного сервісу» постійно збільшується.
Заходи реалізації Програми ЦНАП та результативні показники
– якісне надання адміністративних послуг;
– консультування одержувачів адміністративних послуг щодо прийому вхідних пакетів документів, обробка документів та видача результату послуги;
– організація передачі документів із ЦНАП до виконавчих органів, що беруть участь в наданні відповідних адміністративних послуг, а також передачі вихідних документів до ЦНАП;
– залучення представників органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади для вирішення спірних питань, що виникають в процесі надання адміністративних послуг.
В результаті збільшилась якість надання адміністративних послуг та зменшились черги для їх отримання.
Сфера | 2019 | 2018 рік | % |
Відділу землекористування та агропромислового комплексу | 651 | 670 | |
Служби справах дітей та сім’ї | 182 | 75 | |
Відділ містобудування,архітектури та житлово-комунального господарства | 276 | 299 | |
Відділу з питань економіки, власності, торгівлі та приватизації житла | 26 | 15 | |
реєстрації/знаття з реєстрації місця проживання фізичних осіб* | 1108 | 1283 | |
Міграційної служби України | 2612 | 2759 | |
декларація відповідності вимогам пожежної безпеки | – | – | |
Відділ у Баришівському районі Головного Управління Держгеокадастру у Київській області | 1349 | 1238 | |
експлуатаційний дозвіл ветеринарної медицини | – | 1 | |
Головного територіального Управління Юстиції у Київській області( реєстрація громадських об’єднань та формувань | 2 | 4 | |
Сектор ЖКГ | 20 | 12 | |
Фінансове управління | 192 | 203 | |
Міськводоканал | 6 | 9 | |
Відділ з питань реєстрації | 516 | 741 | |
УСЗН | 8 | 6 | |
Довідки | 1492 | 0 | |
ДСНС | 5 | 0 | |
Усього | 8445 | 7250 |
Хочеться підвести підсумки, що Наявність в місті Центру надання адміністративних послуг в кінцевому результаті надає можливість:
-забезпечити прозорість, відкритість та зрозумілість дій у сфері надання адміністративних послуг;
– виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;
-зменшення часу, необхідного для відвідування органів виконавчої влади, причетних до підготовки та надання документів реєстраційного та погоджувального характеру;
-та отримання максимуму адміністративних послуг в одному приміщенні;